poniedziałek, 30 listopada 2009

Rodzice


Autor zdjęcia: Tygrysssiątko

Zdjęcie wzbudziło sporo kontrowersji na portalu fotograficznym. Obok mojego wielkiego stanu, w oko rzuciła się dymiąca fajka, więc jakiego komentarza można się było spodziewać od osób trzecich "dziecko także będzie palaczem". Ludzie to jednak są nienormalni, małostkowi i zwykli oceniać książkę po okładce. Fajka to tylko rekwizyt użyty dla celów "estetycznych" a, że ku mojej radości, gdyż uwielbiam zapach naturalnego, dobrego tytoniu to już inna sprawa. Całe 9 mc czekałam by znów zobaczyć męża z fajką, co na to poradzę, że to mnie kręci? Cel osiągnięty, wszyscy zadowoleniu, fotograf, mąż i przede wszystkim ja.

2 komentarze:

maj. pisze...

Tak, można się było spodziewać takich reakcji, cieszmy się , że Was nie zlinczowali... :D:D:D
Przepiękne zdjęcia, cudowne...Zazdroszczę tego momentu, który nadejdzie, najpiękniejszy w życiu...Trzymam kciuki, żeby szybko poszło :)))
Pozdrowienia!

piedra preciosa pisze...

:) Dziękuję serdecznie, mam nadzieję że pójdzie szybciej niż myślę :)